Application zu berichtigen !

Sätze und kurze Texte, die korrigiert wurden
Gast10

Application zu berichtigen !

Beitrag von Gast10 »

hallo, hier habe ich mal VERSUCHT eine application zu formulieren:

Application for a nursery teacher

Dear Mr.xy,
I would like to apply for the position as a nursery techer at you nursery school. I was intrested to see your advertisment for a nursery teacher at the newspaper " XX ".

At the end of this year i will finish my school an will be doing my German Abitur. before going to the univesity i will know what is like to work in a company.

In the last 2 years i have worked as a babysitter. i'm very good in dealing with children, also i love them very much. i like it to look after them, i'm helpfull and nice. this is why i will do this job. many parents are without worrying by leaving their children by me. all the parents were very contented until now.
I thik that my experiences will help me to be a great benefit for your company. i would like very much to talk you concerning a position at your company.
I look farward to hearing from you.

Yours fithfully
yx

Enclosed: CV

Könntet ihr mir sagen wo ich fehler gemacht habe ??
danke im voraus ! :wink:

joy

Re: Application zu berichtigen !

Beitrag von joy »

Hi
Es ist schwierig dir zu helfen, da wir das Inserat nicht kennen und auch sonst zu wenig wissen. Soll die Bewerbung für eine Schule sein oder für einen Job als Kindergärtnerin?

Tipps:
- Beginne damit, wo du das Inserat gesehen hast, also mit dem 2. Satz.

- Vermeide Flüchtigkeitsfehler: Z.B. im ersten Satz: teacher / nicht techer - interested / nicht intrested – advertisement / nicht advertisment. Und es gibt noch mehr solche Fehler, die du sicher selber findest.

- Beginne jeden Satz mit einem Grossbuchstaben

- „Ich“ wird im Englischen immer gross geschrieben – I work, I am, I like

Gib uns doch ein Beispiel des Inserates und wenn du einen Job als Kindergärtnerin meinst, überlege dir, welche Schulen sie besucht und welche Voraussetzungen sie haben muss. Und dann, mache den Bewerbungsversuch noch einmal.

Liebe Grüsse
joy