What are your hobbies? Why do you like the things you do as a hobby?
My hobbies are learning languages, traveling, painting and sewing. I learn languages because I enjoy it and I can make myself understood better on vacation. Draw and sew I make to unhitch.
(Meine Hobbys sind Sprachen lernen, reisen, malen und nähen. Sprachen lerne ich, weil es mir Spaß macht und ich mich im Urlaub besser verständigen kann. Malen und nähen mache ich um abzuspannen.)
What does your typical weekend look like? What do you do?
I try to ride a bike every Sunday but, sometimes I just can’t get off the couch.
What does your typical evening look like? What do you do?
After work, I learn most after a little. (Nach der Arbeit lerne ich meistens noch ein wenig.)
Is there a hobby or an activity you would like to do one day? What is it? Why would you like to doit?
I would like to ride. I love horses. (Ich würde gern reiten. Ich liebe Pferde.)
Hobbys
-
Keswick (Contributor)
Re: Hobbys
Hallo Baerle,
Dein Versuch stammt leider aus Google Translate. Das erkennt man sofort, denn automatische Uebersetzungshilfen sind leider (noch) nicht so ausgreift, dass sie spezielle Grammatikformen oder Satzstrukturen korrekt wiedergeben koennen.
So etwas verbessern wir grundsaetzlich nicht, denn wir erwarten einen Eigenversuch des Posters. Google Translate lernt von unseren Verbesserungen und Hilfestellungen leider nichts mehr, aber du hoffentlich schon.
Sei doch bitte so lieb und stelle einen Eigenversuch von dir ein, den wir dann gerne verbessern. Danke! :)
Siehe bitte die Forenregeln
Viele Gruesse
Keswick
Dein Versuch stammt leider aus Google Translate. Das erkennt man sofort, denn automatische Uebersetzungshilfen sind leider (noch) nicht so ausgreift, dass sie spezielle Grammatikformen oder Satzstrukturen korrekt wiedergeben koennen.
So etwas verbessern wir grundsaetzlich nicht, denn wir erwarten einen Eigenversuch des Posters. Google Translate lernt von unseren Verbesserungen und Hilfestellungen leider nichts mehr, aber du hoffentlich schon.
Sei doch bitte so lieb und stelle einen Eigenversuch von dir ein, den wir dann gerne verbessern. Danke! :)
Siehe bitte die Forenregeln
Viele Gruesse
Keswick
-
Baerle123
What are your hobbies? Why do you like the things you do as a hobby?
My hobbies areto study languages,to travel,topaint andtosew. I learn languages because Ies funand I can communicate better on holiday. I paint andsewto relax.
(Meine Hobbys sind Sprachen lernen, reisen, malen und nähen. Sprachen lerne ich, weil es mir Spaß macht und ich mich im Urlaub besser verständigen kann. Malen und nähen mache ich um abzuspannen.)
I try to ride a bike every Sunday but, sometimes I just can’t get off the couch.
After work, I am learning a little. (Nach der Arbeit lerne ich meistens noch ein wenig.)
Is there a hobby or an activity you would like to do one day? What is it? Why would you like to doit?
My hobbies areto study languages,to travel,topaint andtosew. I learn languages because Ies funand I can communicate better on holiday. I paint andsewto relax.
After work, I am learning a little. (Nach der Arbeit lerne ich meistens noch ein wenig.)
-
Baerle123
What is the craziest hobby you know? Who likes to do this? Someone you know?
My craziest hobby ististo study languages.The attraction is thers logic and structure.I learn a language only not merely out of calculation. (Ich lerne eine Sprache nicht nur wegen rationaler Überlegungen. Der Reiz daran istihre Logik und Struktur.)
My craziest hobby ististo study languages.The attraction is thers logic and structure.I learn a language only not merely out of calculation. (Ich lerne eine Sprache nicht nur wegen rationaler Überlegungen. Der Reiz daran istihre Logik und Struktur.)
-
Keswick (Contributor)
Baerle123 hat geschrieben:What are your hobbies? Why do you like the things you do as a hobby?
My hobbies studying languages, travelling, painting and sewing. I learn languages because it helps me communication while on holiday. I paint and sew to relax.
Is there a hobby or an activity you would like to do one day? What is it? Why would you like to do it?
What is the craziest hobby you know? Who likes to do this? Someone you know?
My craziest hobby is studying languages.The attraction is their logic and structure.I don't learn a language on rational consideration alone. (Ich lerne eine Sprache nicht nur wegen rationaler Überlegungen. Der Reiz daran istihre Logik und Struktur.)