The importance of physical exercise Essay

Sätze und kurze Texte, die korrigiert wurden
Carissa17

The importance of physical exercise Essay

Beitrag von Carissa17 »

Hey everybody,
i'm currently practising my english writing skills :) Unfortunately, I don't have anybody who can correct my work
so I thought that I could post it here.
Thank you for your kindness and help.
Beautiful sunday-

Essay:

How important is physical exercise? How much is enough?

Beside healthy diet, physical exercise is an important aspect for every human. Due to the fact we need a balanced exercise daily, which keeps us healthy.
However, we need to considerate that on the one hand less exercise can cause obesity and our muslecs can became weaker.
On the other hand too much exercise can be addictive and can cause serious injuries.

The importance is to find a balanced exercise.
There are many options just as swimming, badminton, gymnastic and Yoga. Accordingly, every individual need to find an appropriate activity,
which keeps us heal and healthy.

joy

Re: The importance of physical exercise Essay

Beitrag von joy »

Carissa17 hat geschrieben:Hey everybody,
I'm currently practising my English writing skills.Unfortunately, I don't have anybody who can correct my work
so I thought that I could post it here.
Thank you for your kindness and help.
Beautiful
Sunday

Essay:

How important is physical exercise? How much is enough?

Beside
s healthy diet, physical exercise is an essential aspect for every human being. Due to The fact is that we need a balanced physical exercise to keep us healthy / to stay healthy or become stronger.
However, we need to considerate that on the one hand lack of exercise can cause obesity and our muscles can became weaker.
On the other hand
, too much exercise / excessive exercise can be a sign of addiction and can cause serious injuries but also health problems.

In my opinion, The importance is to find a balanced exercisethere are many options Accordingly, for every individual need to find an appropriate activity, which keeps him or her fit and healthy such as swimming, badminton, gymnastic and Yoga. So all in all I think that it is of the utmost importance is to find a balance between activity and relaxation.
Die Frage “How much is enough” ist hiermit noch nicht beantwortet. Wann ist die richtige Balance? Und man könnte z.B. nebst sportlichen Tätigkeiten auch zu Fuss zur Schule gehen, anstatt mit dem Bus oder die Treppe benutzen, den Lift nehmen. Zeitliche Grenzen einführen für das Sitzen am TV oder am Computer.

.

Carissa17

Beitrag von Carissa17 »

Ohh, Danke sehr :)
Stil/ und Ausdruck sieht nicht so prickelnd aus. Könnt ihr mir eventuell paar Ratschläge geben wie ich dran arbeiten könnte?
Ein Buch hab ich über die Osterferien schon gelesen, fange mit einem weiterem jetzt an.
Ansonsten versuch ich Filme auf englisch mir anzugucken und Liedtexte genauer analysiren (Fremde Wörter nachschlagen)
Allerdings ist das ja nicht so formell. In einer Klausur müsste ich Analysieren, Interpretieren..
was hilft mir da?

Lieben Danke.
Carissa

Assistenzlehrer

Beitrag von Assistenzlehrer »

Carissa17 hat geschrieben:Ohh, Danke sehr :)
Stil/ und Ausdruck sieht nicht so prickelnd aus Das gibt sich mit der Zeit. Könnt ihr mir eventuell paar Ratschläge geben wie ich dran arbeiten könnte? aber immer
Ein Buch hab ich über die Osterferien schon gelesen, fange mit einem weiterem jetzt an. Darf ich wissen welches?
Ansonsten versuch ich Filme auf englisch mir anzugucken und Liedtexte genauer analysiren (Fremde Wörter nachschlagen)
Allerdings ist das ja nicht so formell. In einer Klausur müsste ich Analysieren, Interpretieren..
was hilft mir da?

Lieben Danke.
Carissa
Ja was hilft dir da ?, dass ist eine gute Frage.Ich weiß nicht genau, was du in den KA interpretieren sollst, Romane oder Kurzgeschichten oder Gedichte o.Ä.oder wie weit ihr denn interpretieren müsst, ob mit Stilmitteln ( Alliteration, Metapher, Oxymoron et.) oder nicht.Ich gebe dir gerne weiter Hinweise, wenn ich genau weiß, was du interpretiern willst, denn da gibt es Unterschiede.GrußAssistenzlehrer